SSP Viborg

SSP (samarbejde mellem skole, sociale myndigheder og politi) hjælper med at sikre børn og unges trivsel i Viborg Kommune.

Vi motiverer blandt andre voksne, forældre og fagpersoner til sammen at tage ansvar for alle børns daglige trivsel i det fællesskab, de er en del af.

Alle er altid velkomne til at kontakte os, hvis der er bekymring vedrørende et barn eller ungt menneske. Hvis vi ikke kan hjælpe dig, har vi et stort netværk af kollegaer, som vi trækker på, og som kan hjælpe med at tage hånd om børn og unges trivsel.

Louise Ørum Skytt

Tlf. 4023 3437
Mail: pht002@politi.dk

Øvrige relevante kontakter

Frontteamet (Åbner nyt vindue til viborg.dk)

Gadeplan (Åbner nyt vindue til viborgungdomsskole.dk)

Fremskudte socialrådgivere (Åbner nyt vindue til viborg.dk)

I Skoleåret 23/24 vil SSP gentænke de forebyggende indsatser på skoleområdet med udgangspunkt i den nyeste forskning og i tæt samarbejde med skoler og andre samarbejdspartnere i SSP-samarbejdet.

Derfor har vi samlet et overblik over allerede eksisterende undervisningsmaterialer og inspiration til forældremøder, der adresserer de emner, vi tidligere har samarbejdet med skolerne om: Det gode forældrenetværk, Digital dannelse, Festkulturen og Rusmiddelforebyggelse. Er der spørgsmål til materialet, eller opstår der behov for sparring/hjælp til konkrete udfordringer eller bekymringer, skal I altid kontakte SSP. Det er kun de generelle oplæg på skolerne, der i dette skoleår er sat i bero.

Hent inspirationsmaterialet  her