VELKOMMEN I KLUBBEN

Fritidsklubberne er et pædagogisk fritidstilbud til børn på 4.-, 5.-, 6.- og 7. klassetrin. Vi arbejder målrettet på at hjælpe dit barn gennem rejsen fra barn til ung på den bedst mulige måde.

Ungdomsklubberne er tilbud til unge fra 7. klasse op til 18 år, hvor fritid, frihed og medbestemmelse er nøgleordene.

Aktuelt og FAQ

Klubberne er med til at udarbejde tilbud til den åbne skole. Hvert år i marts sender vi et katalog på gaden med tilbud til Viborg Kommunes mellemtrin og udskoling.
Kataloget er lavet i samarbejde med Fritidsafdelingen på Viborg Ungdomsskole, og derfor har vi samlet det i en afdeling for sig. Du kan finde både kataloger og nærmere information på den del af hjemmesiden, der er tilegnet Den Åbne Skole. Klik her og kom godt frem.