coopcrew vusk

Coop Crew

Når fritid bliver til fremtid

Coop Crew er et træningsforløb til unge, der har brug for hjælp til at finde et fritidsjob.

Gennem undervisning og praktiske øvelser i en Coop365-butik, opnår deltagerne kompetencer inden for detailbranchen. Forløbet består af seks træningsmoduler af fire timers varighed, som gennemføres over seks uger. Hos Viborg Ungdomsskole vil træningen foregå i Coop365 i Houlkær i tidsrummet 11.00-15.00.

Der afvikles årligt to Coop Crew-forløb med 16 deltagere på hvert hold. Hos Viborg Ungdomsskole vil deltagerne rekrutteres blandt unge i 9. og 10. klasse, der af forskellige årsager kan have brug for hjælp til at lære at mestre et fritidsjob.

Når de unge har gennemført forløbet, får de et diplom, som de kan bruge til at søge fritidsjob inden for supermarkedskæder eller andre steder. I jobsøgningsprocessen kan de få hjælp og støtte af projektlederen.

Kontakt projektleder Nicolai Stensdal Dalgaard på nsm@viborg.dk eller tlf. 2193 6104.

Coop Crew er et nationalt samarbejde mellem ungdomsskoler, Ungdomsskoleforeningen og Coop365. Projektet er støttet af den A. P. Møllerske Støttefond.

Planen
Kommer snart

Deadlines og frister
Kommer snart

Ansøgningsfrist. Ansøgningen afleveres enten fysisk eller på mail til projektleder fra Viborg Ungdomsskole Nicolai Stensdal Dalgaard, mail: nsm@viborg.dk / tlf. 2193 6104
Find ansøgningsskemaet herunder.

Skemaet udfyldes og sendes til Nicolai Stensdal Dalgaard på nsm@viborg.dk
Hent ansøgningsskemaet ved at klikke her

Vil du vide mere om træningsforløb, formål og målgruppe, kan du finde det hele i folderen, som du kan hente ved at klikke her.

Har du brug for hurtig information, der let kan printes og videregives, så kan flyeren hentes ved et klik her.