Frivillighed i Viborg Kommune

Civilsamfundet kan noget særligt, og det kan bidrage til det gode børneliv. Kommunen er fyldt med ildsjæle, foreninger og organisationer, der afholder aktiviteter og arrangementer – hvad enten man har behov for vejledning, har interesse inden for et særligt felt eller gerne vil blive en del af et nyt fællesskab.

Gitte Daugbjerg Andersen
Koordinator

Tlf. 2130 5139
Mail: gda@viborg.dk

Vil du være frivillig - eller har du brug for en?

Vi har samlet et overblik over nogle af de mange muligheder, man kan gøre brug af som barn, ung eller familie i Viborg Kommune.

Klik her og hent pdf-dokumentet

Vil du gerne arbejde frivilligt, så tag endelig fat i os.

Vi vil gerne arbejde sammen med dig, så vi i fællesskab kan skabe trivsel for børnene og de unge i Viborg Kommune.

Du er altid velkommen til at kontakte ledelsen på dit barns skole, i den lokale klub, institution eller SFO og foreslå et samarbejde. Du kan finde institutioner og skoler i dit område her:

Kort over vuggestuer og børnehaver – Viborg Kommune

Skoler i Viborg Kommune – Viborg Kommune