Velkommen til Den Gule Cykel

Her på H. C. Andersens Vej tror vi på, at børn og klub skaber hinanden. Børnene skaber liv, ånd og idéer, og klubben sætter rammerne, styrer, støtter og følger op. Derfor spænder vores klub også over et bredt spekter af aktiviteter, der tager afsæt i børnenes idéer, krydret med et kompetent fagligt grundlag og lyst til at udvide både børnenes horisont og komfortzone.

Vores mantra er, at børn skal blive til nogen frem for noget, og det mål hviler på pæle af inddragelse, medansvar, idérigdom og det at føle sig lyttet til. Så vi lytter – og sætter rammerne for det gode børneliv i en indpakning af humor, glæde og oplevelser.

Vores lejre i efteråret og sommerferien skaber fundamentet for et sundt og sammentømret fællesskab. Derfor tager vi også på udlandsture til blandt andet Tjekkiet og Harzen med vores 6. klasseelever.

Velkommen i klubben. Har I spørgsmål, eller er I bare nysgerrige, så ring, skriv eller kom forbi til en snak. Klublivet på H. C. Andersens Vej skal opleves!

GODT AT VIDE

Den Gule Cykel
H. C. Andersens Vej 5C
8800 Viborg
Tlf. 5150 8854

Afdelingsleder
Christian Vestergaard
Mail: chv@viborg.dk
Tlf. 5149 0839

Mandag

Tirsdag

Juniorklub: 18.00-21.00

Ungdomsklub: 18.00-21.00

Fritidsklub: 13.30-16.00

Det er gratis at gå i ungdomsklub. Til gengæld koster det lidt at gå i fritidsklub. Se den aktuelle takst her. (Juli måned er betalingsfri.)

Beløbet bliver, som ved betaling til SFO og daginstitutioner, trukket automatisk efter indmeldelse.

Indmeldelse
Vi tilbyder klub til børn fra 4. til 7. klasse. I melder jeres børn ind i klubben via NemPlads. Det er også her, I udmelder dem igen.

I kan logge på NemPlads her.

Har I spørgsmål til systemet, er I velkomne til at kontakte pladsanvisningen på pladsanvisningen@viborg.dk eller hente vejledningen.

Samtidig med at I indmelder barnet i klub, vil vi meget gerne, at I også udfylder en blanket, I får af os inden klubstart. Blanketten skal bare afleveres i klubben.

Udmeldelse
Sker også via NemPlads. Udmeldelsen skal ske med et varsel på igangværende måned + 1 måned.

Dit barn har mulighed for at bruge klubben fra uge 32, i det år, de starter i 4. klasse.

Har I børn, der går i specialtilbud, er de også meget velkomne i klubben, hvis I vurderer, at de kan indgå i det frie sociale fællesskab, som fritidsklubben tilbyder. I melder jeres børn ind på lige fod med alle andre. Dog vil vi gerne høre fra jer inden jeres børn starter i klubben. Kontakt os for en god, afstemmende snak, så vi har de bedste forudsætninger for at gøre det så godt som muligt.

Velkommen til!
Find alt det materiale, I har brug for på vores side for studerende.