Velkommen til Klubben Hald Ege

Klubben Hald Ege ligger i et naturskønt område. Her møder du voksne, der respekterer din fritid, men som samtidig er nærværende og gerne vil lege med. Prøv noget nyt ud over det åbenlyse – du kan nemlig mere, end du ved. Vi vender gerne tingene på hovedet og har plads til nye idéer. Vi giver dig mulighed for at bruge hænder og hoved på en anden måde og skabe noget sammen med andre.

Sammen skaber vi venskaber. I klubben er der nemlig gode muligheder for at lave nye venskaber – på tværs af alder. Det, der betyder noget hos os, er, hvem du er, og ikke hvad du er.

Hvert skoleår slutter vi af med en sommerlejr, hvor alle kan være med. Vi veksler imellem forskellige lejre igennem din klubtid.

Klubben Hald Ege; Din fritid – Dit valg.

GODT AT VIDE

Rollespil og værksted
Byg din egen karakter, dit eget skjold, og vær med til at opbygge en fælles verden.

Animation
Lav din egen animationsfilm. Vi deltager gerne i Animok (og har endda vundet flere år i træk).

Krea
Vi er kreative sammen og har mange gode snakke omkring bordet. Vi vil gerne inspirere, men i sidste ende er det jer, der bestemmer, hvad I vil lave.

Teater
Vi laver teater sammen, lige fra idé over manuskript til premieren.

Sport og spil
Vi har mange muligheder. Her dyrker vi traditionelle sportsgrene, men vi blander dem også.

Mandag
Fritidsklub: 15.10-20.00
Ungdomsklub: 15.10-21.00

Tirsdag
Fritidsklub: 14.10-17.30

Fritidsklub: 14.10-17.30

Fritidsklub: 14.10-20.00
Ungdomsklub: 14.10-21.00

Fritidsklub: 14.10-16.00

Klubben Hald Ege
Videbechs Allé 173
8800 Viborg Kommune
Tlf. 5158 4877

Afdelingsleder
Gitte Scharf Gaml
Mail: gsc@viborg.dk
Tlf. 5149 0838

Børnetelefonen
Skal du have fat på dit barn, eller skal
dit barn ringe hjem, så benyttes
tlf. 2168 4462

Har I børn, der går i specialtilbud, er de også meget velkomne i klubben, hvis I vurderer, at de kan indgå i det frie sociale fællesskab, som fritidsklubben tilbyder. I melder jeres barn ind på lige fod med alle andre. Dog vil vi gerne høre fra jer inden jeres barn starter i klubben. Kontakt os for en god, afstemmende snak, så vi kan gøre det så godt som muligt.