Velkommen til Klub Vest

Fritidsklubben
For alle store børn fra 4.-6. klasse.
Der dufter som regel af kage eller mad i caféen. Du kan spille bordfodbold, billard eller brætspil og booke en tid til computeren. Du kan hygge dig med noget kreativt og gå amok i akrylfarver, male, tegne, sy, lave dine egne smykker eller bare hænge ud med vennerne. Du kan spille fodbold, hockey eller håndbold indenfor i vores sal, hvor vi øver dans, teater eller bare klæder os ud. Har du lyst til at være praktisk, kan du få hjælp til at bruge vores værksted.
Ude på vores grønne område spiller vi beachvolley, fodbold, cykler, klatrer, løber på løbehjul og bager snobrød. Der er altid mulighed for at lave noget sjovt i Klub Vest!

Ungdomsklubben
For unge, der er startet i 7. klasse, og som bare gerne vil hygge med vennerne i aftentimerne. Find åbningstiderne i de praktiske informationer herunder.  Resten kan du finde her.

PRAKTISK INFO OM KLUB VEST

Klub Vest
Rughavevej 56
8800 Viborg
Tlf.: 8787 1840

Afdelingsleder
Lise Fagerlund Lund
Mail: lzs@viborg.dk
Tlf.: 2096 0770

Mandag

Tirsdag

Ungdomsklub: 17.00-22.00

Aftenklub: 17.00-21.00

Fritidsklub: 14.00-16.00

Vi følger skolernes ferier, men har særlige ferietilbud i efterårs- og vinterferien.

Vinterferien (Uge 7)
Mandag, tirsdag og onsdag: Åben klokken 09.00 – 15.00
Torsdag og fredag: Lukket

Påskeferien
Lukket fra og med 25. marts til og med 1. april

Kristi Himmelfartsferien
Lukket 9. og 10. maj

Pinsen
Lukket 20. maj

Grundlovsdag
Lukket 5. juni

Uge 27
Klubben er lukket på grund af sommerlejr

I vores café sælger vi eftermiddagsmad hver dag. Det kan være alt fra sandwich til boller i karry eller måske suppe. En dagens ret koster 15 kroner.

I aftenklub og ungdomsklub serverer vi aftensmad for de unge. Her koster det 20 kroner at spise med.

Skal du spise i aftensmad klubben? Så tilmeld dig her.

Det er gratis at gå i ungdomsklub. Til gengæld koster det lidt at gå i fritidsklub. Se den aktuelle takst her. (Juli måned er betalingsfri.)

Som ved betaling til SFO og daginstitutioner bliver beløbet trukket automatisk efter tilmelding.

Mobilepay
Regler for Mobilepay i Klub Vest:
– Kun forældre må sende penge til klubben.
– Vi modtager kun beløb på 100 kr. eller derover. Så lav gerne madkort eller materialekort til dine børn. Spørg i klubben, hvis du er i tvivl.
– Penge til slikkort er kun for aftenklub.
– Betaling for ture/aktiviteter foregår gennem MobilePay
– MobilePay-nummer: 295857

Vi tilbyder klubpladser til børn fra 4. til 7. klasse.

Som ved indmeldelse i SFO skal du også benytte NemPlads, når du indmelder dit barn i klub. Det er også her, du skal udmelde igen.

Samtidig med at I indmelder barnet i klub, vil vi meget gerne, at I også udfylder dette stamkort, da oplysningerne herpå er vigtige for os, hvis der er noget særligt, vi bør vide, ved behov for kontakt til jer, hvis vi er nødsaget til at følge barnet læge/skadestue og i forhold til oplysninger for brug i forbindelse med aktiviteter/ture og lignende. Stamkortet skal afleveres i klubben.

Links og dokumenter
Log på NemPlads her

Hent barnets stamkort til Klub Vest her

Har du spørgsmål til systemet, kan du kontakte pladsanvisningen@viborg.dk

Du kan også hente vejledningen her

Har I børn, der går i specialtilbud, er de også meget velkomne i klubben, hvis I vurderer, at de kan indgå i det frie sociale fællesskab, som fritidsklubben tilbyder. I melder jeres barn ind på lige fod med alle andre. Dog vil vi gerne høre fra jer inden jeres barn starter i klubben. Kontakt os for en god, afstemmende snak, så vi kan gøre det så godt som muligt.

Fritidsklubben:

Hele klubben: