Fritidslivet for de yngste

Her kommer en kort intro + billeder og beskrivelser af de medarbejdere, der giver besvarelser nedenfor. Lidt om deres arbejde og baggrund, så forældrene ved, hvad de står for.

Spørgsmål og svar

De fleste aktiviteter for børn i denne alder er sammen med dig som forælder. Her har du mulighed for at gå forrest og vise dit barn gode fritidsvaner. Den bedste start for dit barn ind i fællesskabet er glæde og lyst. Ved at involvere dig, give en hånd med og være aktivt deltagende, vil det automatisk smitte af på dit barn. Nyd samværet og fællesskabet med de øvrige deltagere.

For de yngste børn er det de traditionelle aktiviteter, der er en mulighed. Langt de fleste børn har deres debut til forældre/barn-svømning, gymnastik, håndbold eller fodbold. Små søskende kan oftest få lov til at være med fra sidelinjen, når ældre søskende er fritidsaktive. – Dette er også en god anledning til at vise fritidsfællesskaberne mere uformelt frem.